Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Γ'. ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΪΣΙΟ

π. Παϋσιος "Σκεύος εκλογής"
ΑΓΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ

Γέροντα μου ασκητή, της πίστεως παλληκάρι,
πρότυπο προς μίμηση, και του Χριστού καμάρι.

Έλλογο σκεύος πάνσοφο, απ’ τον Θεό δοσμένο,
πλάσμα ουράνιο αγγελικό, και γηϊν’ απαλλαγμένο.

Άφησες τα εγκόσμια, και στο Θεό εδόθης,
για την αέναη ζωή, που τόσο πολύ επόθης.

Συ μαχητής της πίστεως, πραγματικός στρατιώτης,
υπόδειγμα μοναχισμού, αληθινός πατριώτης.

Παρηγοριά αμαρτωλών, και φύλακας των νέων,
προστάτης όλων των πιστών, υπασπιστής δικαίων

Υπέμεινες ευλαβικά, εις του Χριστού την πίστη,
ικετεύοντας νηπτικά, στον Πατερά μας και ρύστη.

Ακλόνητος και αγέρωχος, στη μάχη της ζωής σου,
τα πάθη σου εδάμασες, με την ενάρετη αφοσίωσή σου.

Κατεύθυνε μας γέροντα, σαν φάρος σωτηρίας,
το καλό και το σωστό να πράττουμε, στο δρόμο της πορείας.

Δίδαξε με γέροντα, να πάρω την πορεία,
της ένωσης με το Θεό, αιώνιας κοινωνίας.

Συμπαραστάτης γέροντα, γίνε μου στον αγώνα,
για να ‘χω φύλακα πιστό, ενάντια στον πονηρό κι ακατανόμαστο,
απαίσιο δαιμόνα.

Και όταν γέροντα η ψυχή αδιάκοπα κτυπιέται,
συ σαν μεγάλος στρατηγός, δείξε μου, πως ο εχθρός μου να νικιέται.

Διαφύλαττε μας γέροντα, από την ασωτία,
και απάλλαξε μας σεβαστέ, από την αμαρτία.

Την προσευχή μου στο Θεό, δυνάμωσε όσιέ μου,
να’ ναι νηπτική και αγγελική, γλυκιά παραδεισία, να υμνολογεί αδιάλειπτα, γεμάτη παρρησία.

Προστάτης φίλος μου φρουρός, στο κάθε κάλεσμά μου
παρήγορος πονετικός στο κάθε ξέπεσμά μου.

Προς σε θε να προστρέχω πάντοτε και νύχτα και ημέρα,
με βλέμμα στα ουράνια, στο θρόνο του Πατέρα.

Τον Κύριο και Πατέρα μας, όσιε μου σεβαστέ, μη σταματήσεις να παρακαλείς
και των επικαλουμένων σου άγιε το όνομα, το έλεος Του να ζητείς.

Και σαν θα ‘ρθεί να με βρει του θανάτου η ώρα,
έλα σιμά μου γέροντα, να μ΄αγκαλιάσεις πρόωρα.

Να μου απονέμεις ασπασμό, κι η Παναγιά μαζί σου,
γιατί έχει χορό αγγελικό, εις τας αυλάς του Υψίστου.

Σε αγαπάω γέροντα, με όλη την καρδία μου,
γιατί ήσουν πάντοτε εδώ, στο καθετί κοντά μου.

Γέροντα μου σεβαστέ, γέροντα μου νοητέ,
πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ, σωθήναι τας ψυχάς ημών.



===-----------------------------------------------------------------===



Δεν υπάρχουν σχόλια: