Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

B'. ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΙΧΑΗΛ

Ο ΑΡΧΩΝ

Αινείτε Κύριον και Θεόν, αινείτε άπαντες Αυτόν,
ο ποιων τους αγγέλους, αυτούς πνεύματα
και τους λειτουργούς Αυτού, πυρός φλόγα.

Ευλογείτε τον Κύριον πάντες οι άγγελοι Αυτού,
δυνατοί ισχύϊ, ποιούντες τον Λόγον Αυτού,
του ακούσαι της φωνής των Λόγων Αυτού.

Ταξίαρχε αρχάγγελε μου Μιχαήλ, και των ταγμάτων άρχων,
παρά Κυρίω διακονητής, των καλουμένων υπερασπιστής,
ο προστάτης των ποικίλων και αναπάντεχων προβλημάτων

ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ, ΩΣ ΕΧΩΝ ΠΑΡΡΗΣΙΑ
ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΜΑΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΩΤΙΑ

Αρχάγγελε μου Μιχαήλ, λαμπρότατε αγγέλων,
φόβος και τρόμος των κακών πεπτώκοτων αγγέλων,
τείχισον τώρα στρατηγέ, με δύναμη και σθένος,
και νικητή και αλώβητο, οδήγησέ με έως τέλος.

Αρχάγγελε μου Μιχαήλ, σύμμαχε παραστάτη
τη μάχη ετούτη της ζωής κατεύθυνε,
κατά των πονηρών δαιμόνων
και ανάδειξέ με νικητή και αντάξιο πνευματικών αγώνων.

Γιατί η ψυχή μου αρχάγγελε, συχνά πολιορκείται,
συ σαν μεγάλος στρατηγός δείξε μου,
ποιος ειν’ ο εχθρός
και πες μου πως νικιέται.

Άγγελε φίλε του Θεού, γλυκέ μου ταξιάρχη,
της αεροπορίας μας φύλακα, και προστάτη
τους νοητούς μου τους εχθρούς σκόρπισε, διώξε μου τους
και σε φυγή παντοτινή, στέρξε και τρέψε μου τους.

Για να μπορεί τούτη η ψυχή, να πάρει την πορεία,
της ένωσης με το Θεό, σε ουράνια βασιλεία,
αυτήν που ο Κύριος έπλασε, με τόσα μεγαλεία.

Και στα ουράνια στρώματα, στο πλήρωμα του χρόνου.
όταν θα απέλθει αυτή η ψυχή από τον κόσμο τούτο,
συνόδευσε με αρχάγγελε, στο θρόνο του Κυρίου,
να ασπαστώ τον Κύριο, Πατέρα μου Θεό μου.

Ευλογείτε τον Κύριον, πάσαι αἱ δυνάμεις Αυτού,
λειτουργοί Αυτού οι ποιούντες το θέλημα Αυτού·
ευλογείτε τον Κύριον, πάντα τα έργα Αυτού,
εν παντί τόπῳ της δεσποτείας Αυτού·
ευλόγει, η ψυχή μου, τον Κύριον.



===-----------------------------------------------------------------------===

Δεν υπάρχουν σχόλια: