Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

ΣΤ'. ΥΜΝΟΣ - ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

Η φοβερά προστασία
Άσπιλε, πάναγνε, δέσποινα Μαρία,
δέξου την υπόκλιση του δούλου σου Κυρία.
Κράτησε τας χείρας μου, φλέξε τη ψυχή μου
με τον θείο έρωτα, εἶ του κόσμου σωτηρία.

Αειπάρθενε, άσπιλε, ύμνε της αγάπης
η επίκλησης των πιστών, και ο χορός των αγγέλων,
οδήγησε μας άχραντε, εις δρόμο σωτηρίας
και φρόντιζε μας πάναγνη μητέρα μας Κυρία.

Άθωνος προστάτιδα, των μοναχών καμάρι,
η στήριξις της προσευχής, της άσκησης επαίνων.
Το σθένος των αδύνατων, το καύχημα αγίων,
η ζώσα της αυτού ζωής, βασίλισσα των πάντων.

Μαρία αειπάρθενε, δέσποινα Θεοτόκε,
των καλουμένων η ελπίς, και παθόντων αγαλία.
Πρέσβευε υπέρ ημών, ως έχων παρρησία,
και ελέησέ μας δέσποινα, ως μήτηρ σωτηρίας.

Μαρία μου παντάνασσα, βασίλισσα του κόσμου,
μεγάλη είναι η χάρις σου, και η δύναμίς σου.
Η αρωγός και ο φωτισμός, της κάθε κοινωνίας,
φάρος ζωής κάθε ψυχής, πασής ορθοδοξίας.

Μήτηρ μου γλυκύτατη, φως των οφθαλμών μου,
προς σε αναπέμπω δέσποινα, φως της αφθαρσίας.
Αστέρι μου υπέρλαμπρο, στολίδι παραδείσου,
του σπιτιού μου κόσμημα, γλυκιά μου θυμηδία.

Παναγία μου εκέκραξα, προς σε εισάκουσόν μου,
γίνε μου η σκέπη μου, το καταφυγιόν μου.
Κατεύθυνε με δέσποινα, στο θρόνο του Κυρίου,
να ασπαστώ τον Κύριον, Πατέρα μου Θεό μου.

Σε ικετεύω δέσποινα, μητέρα παναγία,
συγχώρησε το δούλο σου, ως έχων παρρησία.
Κατεύθυνε με δέσποινα, για να έχω ισορροπία,
και αξίωσε με δέσποινα, ως μήτηρ σωτηρίας.

Τη μητρική σου τη στοργή, μη μου τη στερήσεις,
τη θέρμη της αγκάλης σου, μη μου απολύσης.
Αλλ’ αγκάλιασε με μήτηρ μου και μένα ως παιδί σου,
και απέλαυνε πάναγνε, το σκότος της ζωής μου. 

Στήριξε με δέσποινα, ως έχων παρρησία
και διέπε μου την ψυχή, από την ασωτία.
Η προστασία των πιστών, η σβέσασα της απάτης,
εἶ των ανθρώπων ανόρθωσις, ο στύλος της αγάπης.

Η πάταξις του πονηρού, η πτώσις των δαιμόνων,
η φοβερά προστάτιδα, ημών των και παθόντων.
Εἶ τους δικαίους αγαπών και ασώτους ελεήμων,
πρόσδεξαι παντάνασσα, του ουρανού κυρία.

Μέτρησε μου δέσποινα, τον πόθο της καρδιάς μου,
για την αγάπη του Χριστού, Σωτήρ μου και Πατρός μου.
Τείχισε με δέσποινα, με δύναμη και πίστη,
για να σε υμνώ πάντοτε, με θέρμη πολύ μεγίστη.

Αξίωσε με μήτηρ μου, σε τόπο παραδείσου,
μετά των αγίων σου, ανάπαυσον ψυχή μου.
Γιατί είσαι η μητέρα μου και η σωτήρ μου,
σε ικετεύω δέσποινα, σε επικαλούμαι.

===-----------------------------------------------------------------------------------===

Δεν υπάρχουν σχόλια: