Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

ΛΗ’. Ο Σταυρός Σου Κύριε με οδηγεί


Τι σκληρή που είναι Κύριε, η του Γολγοθά ανάβασις,
παρά η εύκολη ζωή και εις τον Άδη κατάβασις!

Πόσες φορές σκέφτηκα τον σταυρό μου ν’ αφήσω,
αλλά ντρέπομαι στη σκέψη, πως δεν θα μπορώ να σ’ αντικρίσω.

Κι αν μεταφορικά η ζωή, κάποτε μάς σταυρώνει,
 σε βλέπω Κύριε στο Σταυρό, κι η σκέψη μου ματώνει.

Θλίψη και πόνος Κύριε  στον εικοστό πρώτο αιώνα,
μα μιμητή Σου θα με βρεις, στον κόπο του αγώνα.

Συ πάντα με κοιτάζεις στοργικά επί του Σταυρού, με πόνο μαρτυρίου,
για να με καταστήσεις συγκληρονόμο Σου, εκ Πνεύματος Αγίου.

Απ’ τον Σταυρό, εκεί ψηλά με χέρια ανοιγμένα,
είσαι μεγάλη αγκαλιά, σ’ όλα του κόσμου τα παιδιά, τ’ αγαπημένα.

Τον πιο ατιμωτικό θάνατο επέλεξες γλυκύτατε Θεέ μου,
για να δοξάσεις αυτούς που σε σταύρωσαν, Κύριε, Φιλάνθρωπέ μου.

Όταν ο πόνος έρχεται και κυριεύει τη ψυχή μου,
το βλέμμα πάντα στο Σταυρό, τρανεύει την ευχή μου.

Ανέβηκες εις το Σταυρό, Εσύ  ο Κύριος και Θεός μου,
και εγώ φυγοπονία αναπολώ, όπως μου εμφωλεύει ο εχθρός μου.

Δεν υπάρχει ο θάνατος στους εν Χριστώ σταυρωθέντες,
ο θάνατος επέρχεται, στους από Χριστού μακρυθέντες.

Σταύρωση είναι Ανάσταση και η Ανάσταση προϋποθέτει Σταύρωση,
και αν θέλω εν τω Θεώ να κατοικώ, πρέπει να επιλέξω την μαρτυρική[1] βίωση.

Αναθάρρυνε ω ψυχή μου, στις πολλές δοκιμασίες,
ανδρίζου και πάλευε να σταυρώσεις, πάσης φύσεως αμαρτίες.

Το κάθετο μέρος του Σταυρού Σου, ένωσε γη με ουρανό,
και το οριζόντιο μέρος του Σταυρού Σου, ένωσε τον κάθε χριστιανό.

Τον σταυρικό το Γολγοθά, αξίωσέ με, μέχρι τέλους ν’ ανεβώ,
ν’ αποκτήσω το «εν κόποις» διαβατήριο, και στο Νυμφώνα, μέσα να διαβώ.

Στο πλοίο της Αγάπης Σου ανέβηκα, Συ μού ΄δωσες κουράγιο,
κατάρτι μου είναι ο Σταυρός, αέρας μου το Πνεύμα Σου το Άγιο,
και εις την άγουσα προς ουρανό οδήγησέ με, σώσε με απ’ το ναυάγιο.

Τούτο το  Σταυρόν, ποτέ δεν θ’ αποχωριστώ,
κι όλου του κόσμου τ’ αγαθά περιφρονώ για τον Χριστό.

Το Σταυρό θα διαφυλάξω Κύριε, βαθιά εις την ψυχή μου,
γιατί είναι σημάδι Αναστάσεως, στην πρόσκαιρη ζωή μου.

Κι αν μέσα μου σταυρώνομαι, κι αβάσταχτα πονάω,
έχω αντίδοτο Εσέ, κι Σε δοξολογάω.

Κύριε Θεέ Πατέρα μου και καθοδηγητά μου,
φύλαξε την ψυχούλα μου, Ζωοδότα, Λυτρωτά μου.






[1] σταυρική

Δεν υπάρχουν σχόλια: