Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Προσευχή Αγίου Αντιόχου – Προσευχή Μετανοίας (και όταν είμαστε απελπισμένοι)

 

«...Πιστεύοντας, Κύριε, στην άβυσσο της ευσπλαχνίας Σου, Σου προσφέρω αυτήν την προσευχή από το βδελυρό μου στόμα και τα ακάθαρτα μου χείλη.

Θυμήσου με, διότι επάνω μου έγινε η επίκληση του Αγίου Ονόματός Σου και Εσύ με έσωσες με την τιμή του αίματός Σου, διότι Εσύ με σφράγισες με τον αρραβώνα του Αγίου Σου Πνεύματος και Συ με ανήγαγες από το βάθος των παραπτωμάτων μου, ώστε να μην με καταλάβει ο εχθρός.

Ω Ιησού Χριστέ προάσπισέ με και γίνε ο ισχυρός μου βοηθός στον αγώνα μου, διότι είμαι δούλος της σάρκας η οποία με πολεμά. Αλλά Συ Κύριε, μην με αφήσεις να μείνω πεσμένος κάτω στην γη και καταδικασμένος από τις πράξεις μου. Ω Κύριε ελευθέρωσέ με από την πονηρή δουλεία του άρχοντα αυτού του κόσμου και κάνε με δικό Σου με τις εντολές Σου. Το πρόσωπό Σου είναι η οδός της ζωής μου, Χριστέ μου, και το φως των οφθαλμών μου. Ω Θεέ, Δεσπότη και Κύριε, μην μου δίνεις οφθαλμούς που να περιπλανώνται, αποδίωξε από εμένα την πονηρή επιθυμία. Προάσπισέ με, με τον Άγιο βραχίονά Σου. Μην επιτρέψεις στις επιθυμίες και στους πόθους να με κατακυριεύσουν, και μην με παραδώσεις σε ψυχή αναίσχυντη.

Είθε το φως της παρουσίας Σου να λάμψει σε εμένα, ω Κύριε για να μην με κατακυριεύσει το σκοτάδι, και συλληφθώ από εκείνους που περπατούν μέσα στη νύχτα. Μην παραδόσεις στα αόρατα θηρία Κύριε μια ψυχή που εξομολογείται σε Εσένα. Μην επιτρέψεις να πληγωθεί ο δούλος Σου, Κύριε, από αλλότριους κύνες.

Αξίωσέ με να γίνω δοχείο του Πνεύματός Σου, και κάνε με οίκο του Χριστού Σου, Άγιε Πατέρα. Ω οδηγέ των απολλυμένων, οδήγησέ με για να μην παρεκκλίνω προς τα αριστερά. Λαχταρώ να δω το πρόσωπό Σου, Κύριε. Ω Θεέ, οδήγησέ με, με το φώς του προσώπου Σου.

Χάρισε σε εμένα, τον δούλο Σου, πηγή δακρύων, και δώσε στο πλάσμα Σου την δρόσο του Αγίου Σου Πνεύματος, μήπως αποξηρανθώ σαν την συκή την οποία καταράσθηκες, και ας γίνουν τα δάκρυά το ποτό μου, και προσευχή η τροφή μου.

Μετάστρεψε Κύριε, τον θρήνο μου σε χαρά και δέξε με στα αιώνια σκηνώματά Σου. Ας με κατακυριεύσει το έλεος Σου, Κύριε, και η γενναιοδωρία Σου ας με περιστοιχίσει, και συγχώρησέ μου όλα τα αμαρτήματα, διότι Εσύ είσαι ο αληθινός Θεός ο οποίος συγχωρεί αμαρτίες. Και μην επιτρέψεις, Κύριε, το έργο των χειρών Σου να καταισχυνθεί λόγω του πλήθους των ανομιών μου, αλλά κάλεσέ με, Κύριε, δια του μονογενούς Σου Υιού, του Σωτήρος ημών.


Και ανύψωσε με τον προσπεσόντα ως τον Λευί τον τελώνη και ανάστησέ με τον φονευθέντα από τις αμαρτίες μου, όπως ανάστησες τον υιό της χήρας. Διότι Συ μόνος είσαι η Ανάσταση των νεκρών, και σε Εσένα πρέπει δόξα πάντοτε. Αμήν…» 

++++++++++++++++++++++++++
============
++++++++++++++++++++++++++

Δεν υπάρχουν σχόλια: