Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΙΑ'. ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ

 ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ



ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ
ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ

1000 μερόνυχτα γονυκλινής επί του βράχου, απαύστως προσευχόμενος

ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ


Υπήρξες γόνος εκλεκτός
και της Παναγιάς καμάρι,
ασκήτευσες από μικρός,
για του Χριστού τη Χάρη.

Άφησες τα εγκόσμια,
την φαύλη κοινωνία
και μοναστήρι έψαχνες,
για να βρεις ησυχία

Στο Σαρώφ κατέληξες γέροντα,
πνεύμα ψυχή να σώσεις,
 σε άσκηση επιδόθηκες,
τα πάθη σου να λιώσεις.

Γέροντα μου ο πόθος σου τεράστιος,
ο ζήλος σου μεγάλος,
για την ερημική ζωή αναχώρησες, που ολότελα ποθούσες
για την αγάπη του Χριστού, που τόσο αποζητούσες.

Εις του Σαρώφ κατέληξες, το δάσος
μέσα στις ερημίες,
και σένα αγώνα αδιάκοπο επιδόθηκες,
μακριά από ασωτίες.

1000 ημέρες άγρυπνος,
και 1000 νύχτες άυπνος,
γονυκλινής εις την καρδιά του δάσους,
ευχόσουνα ακίνητος, λύση δεσμών του πάθους.

Κατατροπώσας πονηρόν
και αυτού  τις πανουργίες,
 δίκαιος αναδείχθηκες Άγιε,
πάνω απ’ τις αδικίες.

Τρισμέγιστε μου, Σεραφείμ
γενιάς των αποστόλων,
της Παναγιάς μας άριστε,
αδιάλειπτη ήσουν προσευχή και για τον κόσμο όλον.

Πλαισίωσε και μένα Άγιε,
στης ζωής μου τον αγώνα,
για να έχω φύλακα πιστό,
κατά του πονηρού δαιμόνα.

Παραστάτης Άγιε γίνε μου,
στις διαρκείς δοκιμασίες,
και κράτησε τη χείρα μου,
εις τις κατά δοκούν θυσίες.

Λάμψε  σε μένα Άγιε,
με το θαβώρειο σου το φως,
 κατεύθυνε το βήμα μου, σαν φάρος σωτηρίας,
στον οίκο του Θεού να μπω, αιώνιας ευφορίας.

Σκέπασε με γέροντα,
με τη θεία την ευχή σου
και μείνε δίπλα μου φρουρός,
στην πρόσκαιρη ζωή μου.

Μεσίτευε στον Κύριο
ως έχων παρρησία,
και σώσε μας τρισμέγιστε,
ελπίδας σωτηρία.

Στύλος της ορθοδοξίας είσαι πια Άγιε
και μέγιστου αγώνα,
γι’ αυτό μη σταματήσεις
το έλεος του Κυρίου να ζητείς,
και των επικαλουμένων σου το όνομα,
να παρακαλείς!


====------------------------------====

Δεν υπάρχουν σχόλια: