Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

ΝΣΤ'. ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗΝ ΣΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΡΟΣΤΡΕΧΩ




Σε υμνούμε γλυκιά μου Παναγιά,
Συ που σκέπεις του κόσμου τα παιδιά.

Σκέπε, φύλαττε και μένα το παιδί σου,
γιατί και εγώ καρδιοχτυπώ σαν ψέλλω την ωδή σου.

Τη μητρική σου τη στοργή, μη μου τη στερήσεις,
τη θέρμη της αγκάλης σου, μη μου απολύσεις.

Κάθομαι και εκλιπαρώ, τη Χάρη σου προσμένω,
στο πλάι σου να’ μαι και εγώ, αχ πόσο περιμένω.

Δώσε Παντάνασσα, την άγια την ευχή σου,
παρηγοριά στα τέκνα σου, η θεία παροχή σου.
 
Σε υμνούμε γλυκιά μου Παναγιά,
Συ που σκέπεις του κόσμου τα παιδιά.

Σκέπε, φύλαττε και μένα το παιδί σου,
γιατί και εγώ καρδιοχτυπώ σαν ψέλλω την ωδή σου.
  
Η αρωγός και ο φωτισμός, της κάθε κοινωνίας,
φάρος ζωής κάθε ψυχής, πάσης ορθοδοξίας.

Το σθένος των αδύνατων, το καύχημα αγίων,
η ζώσα της αυτού ζωής, Χαρίτωνος δοχείον.

Αστέρι μου υπέρλαμπρο, στολίδι παραδείσου,
ευλόγησέ και μένανε, το σπλάγχνο σου λυπήσου.

Σε υμνούμε γλυκιά μου Παναγιά,
Συ που σκέπεις του κόσμου τα παιδιά.

Σκέπε, φύλαττε και μένα το παιδί σου,
γιατί και εγώ καρδιοχτυπώ σαν ψέλλω την ωδή σου.

Η πάταξις του πονηρού, η πτώσις των δαιμόνων,
η φοβερά προστάτιδα, των εν Χριστώ αγώνων.

Η προστασία των πιστών, η σβέσασα της απάτης,
του κόσμου η ανόρθωσις, ο στύλος της αγάπης.

Το σταυρό μου Επήκοε, πώς να βαστάξω μόνος,
χωρίς Εσέ Μητέρα μου, πως θα μ’ αφήσει ο πόνος;

Σε υμνούμε γλυκιά μου Παναγιά,
Συ που σκέπεις του κόσμου τα παιδιά.

Σκέπε, φύλαττε και μένα το παιδί σου,
γιατί και εγώ καρδιοχτυπώ σαν ψέλλω την ωδή σου.

Μήτηρ μου γλυκύτατη, φως των οφθαλμών μου,
στερέωσε την πίστη μου, από των κραδασμών μου.

Κράτησέ με Πάναγνε, βάστα μου το χέρι,
στα όσα δύσκολα περνώ και όσα η ζωή μου φέρει.

Μητέρα είσαι Δέσποινα, χαρά όλου του κόσμου,
ελπίδα και απαύγασμα, τη σωτηρία δώσ’ μου.

Σε υμνούμε γλυκιά μου Παναγιά,
Συ που σκέπεις του κόσμου τα παιδιά.

Σκέπε, φύλαττε και μένα το παιδί σου,
γιατί και εγώ καρδιοχτυπώ σαν ψέλλω την ωδή σου.






Δεν υπάρχουν σχόλια: