Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

ΜΣΤ'. Κύριος υπάρχεις και Θεός μου



Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
ακλόνητη ελπίδα μου και φως μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
μέσα στα δύσκολα εμπρός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
μέσα στις παγίδες οδηγός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
ανείπωτη ειν’ η χαρά εντός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
για το καθετί πάντα βοηθός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
για τα πάντα Συ ο πάροχός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
και διασκορπισθήσεται ο εχθρός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
 
της αμαρτίας φόβος άγνωστός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου 
και ας βαραίνει ο Σταύρος μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
και καταργείται ο θάνατός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
 
εσύ ο γλυκύτατος Χριστός μου

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
της ζωής ο θησαυρός μου

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
η ρήση του Θωμά ψαλμός μου

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
και αγάλλεται ο άγγελος μου

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
δεν μπορώ να ζήσω μοναχός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
και ίπταμαι στον
 οίκο του Πατρός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
Συ Χριστέ, ο παράδεισός μου

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
η δόξα Σου, γη και ουρανός μου.

Κύριος υπάρχεις και Θεός μου
και η μάχη της ζωής ξεκινάει εντός μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: