Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

21. Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - Γέροντας Σωφρόνιος του Έσσεξ


«…Ἐπί μακρόν προσηυχόμην μετά κλαυθμοῦ εἰς τόν Θεόν: «Εὑρέ μέσον νά σώσῃς τόν κόσμον• πάντας ἡμᾶς, τούς διεφθαρμένους καί ἀξέστους». Ἰδιαιτέρως ζέουσα ἦτο ἡ προσευχή διά τούς «μικρούς τούτους», διά τούς πτωχούς καί ἐξουθενημένους. Πρός τό τέλος τῆς νυκτός, ὅτε ἤδη ἐξηντλοῦντο αἱ δυνάμεις μου, ἐπί τινα χρόνον ἐταράσσετο ἡ προσευχή μου ἐκ τῆς ἐπερχομένης εἰς ἐμέ σκέψεως: «Ἐάν ἐγώ οὕτω, δι’ ὅλης τῆς δυνάμεως τῆς καρδίας μου, συμπάσχω μετά τῆς ἀνθρωπότητος, πῶς νά θεωρήσω δυνατόν ὅτι ὁ Θεός βλέπει ἀδιαφόρως τήν κάκωσιν πολλῶν ἑκατομμυρίων ὑπ’ Αὐτοῦ κτισθέντων ἀνθρώπων; Διά τί Οὗτος ἐπιτρέπει τάς ἀμέτρους βιαιότητας ἐν τῷ κόσμῳ;». Οὕτως ἐστρεφόμην πρός Αὐτόν μετά τῆς παράφρονος ἐρωτήσεως: «Ποῦ εἶσαι Σύ;»… Εἰς ἀπάντησιν ἤκουσα ἐν τῇ καρδίᾳ μου τούς λόγους: «Μήπως σύ ἐσταυρώθης δι’ αὐτούς;»… Οἱ πρᾶοι οὗτοι λόγοι ἠχηθέντες διά τοῦ Πνεύματος ἐν τῇ καρδίᾳ μου συνεκλόνισαν ἐμέ: ὁ Σταυρωθείς ἀπήντησεν εἰς ἐμέ ὡς Θεός…»


Γέροντας Σωφρόνιος του Έσσεξ

Δεν υπάρχουν σχόλια: