Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Σάββατο 5 Ιουνίου 2021

Ζ. Το σπίτι μου εκκλησία



Όλοι έχουν φτιάξει έναν τρόπο θρησκείας. Θα ακούσεις πολλούς να λένε «…Εγώ έχω μέσα μου το Χριστό…». Άλλοι πάλι λένε «…Εμένα η Εκκλησία είναι το σπίτι μου…». «…Δεν έχω εγώ ανάγκη να πάω εγώ στην Εκκλησία, έχω στο σπίτι μου την Εκκλησία…».

Δυστυχώς πολλοί δεν ξέρουν τι δουλειά κάνει η Εκκλησία και τι δουλειά κάνει το σπίτι.

Δεν μπορούμε να έχουμε στο σπίτι εν σχέση με εκείνα που έχουμε στην Εκκλησία. Οι περισσότεροι ακούνε μια αλήθεια που δεν την ξέρουνε και φροντίζουν να βρουν ένα τρόπο να την απορρίψουν. Δεν την δέχονται με απλότητα και να προχωρήσουν.

Αν αναζητήσεις στους ανθρώπους, τι κάνουνε για να σωθούνε; Θα σου πούνε πως εγώ εργαζόμουν για να σωθώ. Εγώ είμαι εντάξει… Είναι ανάγκη να έρθω στην εκκλησία για να είμαι εντάξει; Άναψα το κερί μου, έστειλα… (το αίτημά μου). Εγώ έχω μέσα μου το Θεό.

Έχετε τη γνώμη ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι, που όσα κεφάλια, τόσα είδη θρησκεύματος είναι, όλοι αυτοί σώζονται; Μήπως είναι τόσοι πολλοί οι δρόμοι που πηγαίνουν για τον Ουρανό;

Ο Χριστός μονοπώλησε το δρόμο λέγοντας «…Εγώ είμαι η οδός…». Δεν είπε «…Εγώ είμαι οδός…». Έβαλε άρθρο μπροστά!!! «…Εγώ είμαι η Ζωή…», «…Εγώ είμαι το Φως…»!

Αυτό το άρθρο μπροστά μονοπωλεί και το πρότυπο και τον τρόπο!!

Ακολουθείς λοιπόν άνθρωπε την οδό που είπε και διάδωσε ο Χριστός;









Δεν υπάρχουν σχόλια: