Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

6. ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ - ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ


(ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ''...ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ...'' ΨΑΛ. (17, 47))




Published on Apr 11, 2018


Αδέρφια μου, θέλω να δείτε όλη την εμπειρία μου στον Άγιο μας Ορθόδοξο τοπο χωρις "edit". Όπως θα δείτε, στην αρχή το Άγιο Φως μου έκαψε το μούσι, επειδή ήμουν ολιγόπιστος σαν τον Άγιο μας Πέτρο περπατώντας επι των υδάτων προς τον Κύριο μας! Όσο όμως περνουσε ο χρόνος και αυξανόταν η πίστη μου, τόσο περισσότερο το Άγιο Πνεύμα ελάττωνε την επίδραση της φωτιάς πάνω μου. Αυτή είναι η Χάρης του Άκτιστου Φωτός του Τριαδικού Θεού μας, που εκαιγε σφοδρά σαν φωτιά αλλά δεν έκαψε τον θάμνο του Μωυσή. Ούτε επ'ετρεψε Κύριος να καούν τόσοι και τόσοι άγιοι κατά τα άδικα και βάρβαρα βασανιστήρια τους. Έτσι θέλω να πιστεύω και εγώ για την αθλιότητά μου, πως ο Κύριος μας, με λυπήθηκε και μου χάρισε αυτήν την ευλογημένη χαρά.Πάσα δόξα τιμή και προσκύνησις, τω Πατρί και τω Υιώ και το Αγίο Πνεύματι!!! Χρόνια πολλά αγαπημένα μου αδέρφια παγκοσμίος.

Καλή φώτιση, αγάπη, χαρά, και ειρήνη στις ψυχές μας!!!!
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ !!!!!






Published on Apr 28, 2019

Δείτε το ζωντανό θαύμα του ακτίστου φωτός που βγαίνει κάθε χρόνο στον Πανάγιο τάφο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα κάθε Πάσχα και όχι μόνο.Το φως αυτό δεν καίει πολύ για κάποια ώρα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: