Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

2. Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ!


ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΟ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΥΡΙΕ!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Ο ΘΕΟΣ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΒΕΒΑΙΑ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ, ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΘΕΟ ΓΙΑ ΝΑ TON ΓΙΑΤΡΕΨΕΙ. ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ, ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ, ΑΛΛΑ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ. ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΟΤΕ;

(Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΙΩΠΗΛΟΣ)

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ; ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ, ΝΕΑΡΕ. ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΛΟΣ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΛΟΣ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΟΧΙ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΑΠΟ…ΤΟΝ ΘΕΟ…
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ. ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΣΩΣΤΑ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ;
(Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ; ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ; ΕΧΘΡΑ; ΑΣΧΗΜΙΑ; ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΤΟΤΕ, ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ;
(Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ Ν’ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΟΧΙ, ΚΥΡΙΕ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΟΥ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΟΧΙ, ΚΥΡΙΕ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΕΧΕΙΣ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ; ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΕΥΘΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ; ΜΥΡΗΣΕΣ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ; ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΑΙΣΘΗTH ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ, ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Σ’ ΑΥΤΟΝ:
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΝΑΙ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΌ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΤΙΠΟΤΑ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΝΑΙ ΠΙΣΤΗ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΚΑΘΗΓΗΤΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΠΩΣ Η ΖΕΣΤΗ;
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΝΑΙ
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΡΥΟ;
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΝΑΙ.
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΟΧΙ, ΚΥΡΙΕ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

(Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΛΟΚΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ)

ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΚΥΡΙΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΔΩΝ ΖΕΣΤΗΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΖΕΣΤΗ, ΥΠΕΡΖΕΣΤΗ, ΜΕΓΑ ΖΕΣΤΗ, ΑΣΠΡΗ ΖΕΣΤΗ, ΜΙΚΡΗ ΖΕΣΤΗ Ή ΚΑΘΟΛΟΥ ΖΕΣΤΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΡΥΟ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΟΥΜΕ 458 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΠΩΣ ΚΡΥΟ. ΚΡΥΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ. Η ΖΕΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΚΡΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ, ΚΥΡΙΕ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ.

(ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΣΙΩΠΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ)

ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΠΩΣ ΣΚΟΤΑΔΙ;
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΒΕΒΑΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΚΟΤΑΔΙ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑ. ΣΚΟΤΑΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΦΩΣ, ΑΝΑΒΟΣΒΗΣΜΕΝΟ ΦΩΣ, ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΦΩΣ, ΕΝΤΟΝΟ ΦΩΣ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΦΩΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ; ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΤΕΡΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΘΙΞΕΙΣ ΝΕΑΡΕ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΚΥΡΙΕ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ. (ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΛΑΘΟΣ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΩΣ;
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΚΥΡΙΕ, ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΔΙΥΠΑΡΞΙΑΣ. ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑΝΑΤΟΣ, ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΚΟΣ ΘΕΟΣ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ  ΩΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ. ΚΥΡΙΕ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ. ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ.
ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΤΩΡΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΑ, ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΟΥ;
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗΣ, ΝΑΙ, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑ, ΚΥΡΙΕ;

(Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ)

ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ KAN ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ OTI AYTH H ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ MIA ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝH ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΥΡΙΕ; ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ;

(ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΩΡΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΝΤΟΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ)

ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ;

(Η ΤΑΞΗ ΕΣΠΑΣΕ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ)

ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΝΑ ΤΟ ΕΝΙΩΣΕ, ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ Ή ΝΑ ΤΟ ΜΥΡΗΣΕ; ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΠΟΔΕΙΞΙΜΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ, ΚΥΡΙΕ. ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ;

(Η ΤΑΞΗ ΠΑΓΩΣΕ. Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ, ME ΒΛΕΜΑ ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟ)

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:   ΥΠΟΘΕΤΩ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΤΗ.
ΜΑΘΗΤΗΣ:   ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΕ… ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: